Tuesday, November 22, 2011

Rindulah

Ini bukan rindu sebarang rindu. Ini rindu pada yang Satu. Rindu pada lelaki, *ehem, bapak akulah. Tadi aku bukak youtube biasalah #takdekerja. Murai kata, takde kerja cari kerja. Tapi aku tak cukup umur, macammana aku nak kerja? Pheww, sakit otak aku fikir macam ni. Eh, aku terjumpa videoclip ni. Siapa tak kenal Alif Satar? Baik kau tutup. Ni bukan Aziz Satar atau Satar ikan dekat kelantan (sedap wohh) Eh, Kelantan Banjir kan? Baru aku tahu. Nasib baik bapak aku Terbukak berita tadi. Pfft




Sebenarnya aku baru tahu kewujudan Alif Satar ni. *alamakterlepas Eh eh, tibatiba aku suka dia. nak jadikan dia hero aku lah. Handsome kann ? Lalalala,

****************************************

Memandangkan sekarang ialah SCHOOL HOLIDAY (Yayyy) Apa lagi. Qada' tidur lah. Sebulan cuti ni bukan bermakna tidur aku sepanjang tahun ni boleh diganti balik. Hmmpphh. Oleh yang demikian, aku pon bangunlah lambat #macamtakfahamfahamje Asal aku bangun je dah azan zohor. Taktak, anak dara mana boleh bangun lambat macam tu. Cehhhh ;') Baik pulak aku ni. 

Btw, korang dah tau aku bangun lambat .( Standard yang korang bangun lah) so aku pon selalulah terlepas show show menarik di TV memandang TV2, TV3 ada buat movies for children (ehem, terasa muda) macam pagi tadi ada Barbie as island princess, macamtulah. Menyesal terlepas. aku tengok part dia dah kahwin je =.= Lepastu sambung tengok Mulan II. Nasib baik baru Start. Pheww, 

Baideweh, kalau dekat sekolah, lepas solat subuh semuaaaaa (taklah semua) kalau aku bangun lambat aku naik dorm balik.Biasanya akhirakhir tahunlah. Awal awal tahun manada bangun lambat wohh, Tahun ni , first year aku bangun pukul 5 . Tahun lepas satu dorm bangun pukul 4. Eh, tahun depan aku bangun pukul 6? Sheshhh. Kebetulan je ni. Jangan percaya. 

Okay, lepas subuh aku and Kawans serbu DM, Almaklumlah, lapar punya pasal. Selalunya ada satu lagu ini yang orang tua menyanyi And pagi tu aku akan KECOH gila dengan Nia Erry. Macam takde orang je dalam DM tuh (segan aku) Alahh, korang pernah dengar tak dia nyanyi macam ni 

" PM kitaa untuk Semua, Untuk Semua Rakyat Malaysia" 

Korang kena DENGAR! Aku tak tah tajuk dia apa. Sedih gila wohh :( Aku rasa kawan aku yang kawan dengan aku tahu lah(ape ni=.=) Tak faham sudah :( Kejap aku carik. Alah tapi yang ni takde orang tua tu. Takpalah. Just enjoy the Songg okaayy ;D




                 
Dah dengar? Kalau tak dengar jangan baca Seterusnya ! Pergi dengar. Syuh syuh

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

Best kan. Yes, I LOVE MALAYSIA. Sebenarnya aku rindu nak dengar lagu nilah dengan DM. Jangan mainmain. DM aku lawaaa. Siap ada TV gantung lagi. Kaya kan sekolah aku 

p/s: Aisyah (Ecah) yang baik aku idea nak buat benda alah ni. Thanks beb (;



No comments: