Wednesday, May 30, 2012

Wordless Wednesday #3 - Objektif tercapai

Assalamualaikum,

Sepanjang hidup aku buat folio tak pernah rasanya objektif tersebut tercapai. Selama ni buat pun membabi buta, copy paste copy paste. Mungkin aku dah dapat kesedaran, dan folio ini aku buat dengan sepenuh hati. Kerjaya dan kejayaan dia semua aku baca sampai habis. Oh lupa pulak. tajuk folio ni Idola Sukan.

Ratu Skuasy Negara, DATO' Nicol Ann David 

DATO' tu derr. jangan main main. Kecil kecil dah reti main skuasy. Waktu 5 tahun aku tengah main kahwin kahwin bawah pokok pisang lagi. Kalau ada kesempatan nak jugak jumpa dia :3 (aku harap dia baca ni)