Monday, November 28, 2011

#1を経験する

Siapa faham title aku ni?  HA HA mesti krg tak faham, sebab aku pun tak faham. Kalau nak tahu rajinrajinlh pergi translate guna Google. Buat pengetahunan semua, ni tulisan dalam bahasa JEPUN ya. Walaupun aku ambik bahasa penjajah ni sebagai tambahan dkt sekolah, aku taklah terer mana. Setakat tahu nama buah-buahan ataupun kenal huruf tu bolehlah sikit sikit.

Ni faveret aku, イチゴ. Ni namanya Strawberry. Ichigo. Aku ingat dan takkan lupa (Insyaallah) sebab, er, sebab masuk periksa. Ape kene mengena masuk periksa smpai aku ingat?


Sedapnyeeee -.-'


 macamni lah alkisahnya, dulu aku jahat  nakal sikit. Waktu form 2 kut, tah manalah aku ingat. Time exam jepunlah ni aku main tukartukar pendapat jawapan dgn kawan aku guna pemadam. Pura-pura jatuh sambil ehem ehem and ambik buat muka mcm tak bersalah.


 Lepas bagi pendapat letak dkt hujung meja lpstu buat buat tulis eh eh tersiku lah pulak. Leps jatuh tu pandai2 lah nak ambik supaya tak dikesan. Alah, cikgu bukannya bodoh. Aku tahu cikgu persan kot tapi buat buat tak tahu. Biasalah budak nak membesar. Oleh itu sampai sekarang aku ingat benda ni. Mungkin nak ingat sesuatu benda kena tiru(opss) dulu time exam supaya takkan lupa sampai mati.


Alah, bukan aku sorang. Kelas aku ni memang Bekerjasama tahap tak ingat. Semuanya boleh sekepala. Dululah, time form 2. Sampai buat slogan Satu kelas,Satu hati, Satu jawapan, Semua untunggg. Untung sebab apa? Sebb cikgu dah janji nak kasi tgk movie kalau takde fail. Weee~ 




Selepas beberapa minggu lepas tu cikgu tanya ada sesiapa tak yang meniru sebb kelas aku je takde fail. Walaweh, waktu tu aku rasa sangat sangat BERSALAH (aku kan baik) Tau takut. cehh, waktu buat tak tau salah #nilahmanusia. Nasib baik tak buat test lagi sekali. pheww,


muka bersalah lah ni 

Tulah antara kisah form 2, banyak lagi yang ktorg satu kelas buat -.- banyak dajal orang, bukan senang nak dapat pengalaman macm ni. Jgn slh faham, aku dah insaf buat bendabenda mcm ni. Tapi aku tak tahulah kalau ada orang yang tiru dalam PMR. Insyaallah takde, budak batch aku semuanya baikbaik. Batch kesayangan lah katakannnn.


Zealot Boes (;
nilah batch kesayangan SEMUA. Ada banyak lagi cara meniru sebenarnya.  Haha, ingat! Ikut hati mati. So kita guna akal untuk berfikir


 
p/s: Kalau nak guna cara aku jgn guna pemadam hitam time exam (tak menghasut okay)

No comments: