Saturday, December 31, 2011

SELAMAT TAHUN BARU FARINA!

Azam tahun baru ialah : Berazam untuk berahsia tentang azam

1



2



3



4



5



6



Ah berapa banyak aku nak letak gambar bunga api ni? LAWA KAN KAN KAN



Main pop pop lagi bagus, 


Waktu aku buat post ni pukul 11:38 pm. Hehe nanti tepat pukul 12 aku Publish. Gilalah bunga api macam bom rasanya. Ahh rasa terharu pulak. Rasa rasa rasa ajal dah dekat. Tua juga ya aku ni.


Eh, Happy New Year untuk semua. Ulala aku dah besar rupanya. Nak masuk tingkatan 4 eh tak DAH masuk tingkatan 4? Whoa biar betul? Macam baru je rasa macam baru dapat mesej tahun baru 2008. Aku tak delete lagi. Tak pe, boleh forward kasi dekat orang lain. Berguna juga ya.

aku tahu buruk, biasalah nak cepat. EEEEEE kenapa pink? macam gedik --'

Ahh setiap kali tahun baru mesti aku dapat tengok dari TV je. tsk tsk tapi aku bersyukur sekurang kurangnya aku taklah bersesak sesak langgar sana tersentuh sini dengan lelaki bukan mahram. Siap ada concert bagai. Apa ni?

Wahai manusia tak tahu ke lagi tahun baru, lagi dekat kiamat, lagi dekat nak mati lagi dekat nak SPM? Ahh sedar sikitt. Sempat ke kita nak sambut Ramadhan? Sempat ke sempat ke? Fuh insaf kejap aku. Sebak rasanya --'


Sedih juga ya tengok dekat tv semua terjerit terlolong. Agaknya kalau Rasulullah tengok ni mesti baginda sedih. Ya Allah, kalaulah aku diberi peluang berhadapan dengan Rasulullah SAW nak cakap ape eh? rasanya dah pengsan gembira sangat. Hewhew

EH DAH PUKUL 12:09. Gila aku baru perasan HAHA eeeeeeeei cepat cepat nak publish. Huwaa,

HAPPY NEW YEAR SEMUA! 

Semoga kita semua dirahmati Allah, menjadi khalifah dan muslim-muslimah yang lebih baik dari tahun sebelumnya. Amin :')


p/s: Malaysia ada tiang bendera baru lah walawehh. Tinggi pulak :O I love Malaysia! 

2 comments:

Nia Erry. said...

Bangga dapt kawan macam kau

NurFarinaAzwa (Y) said...

tsktsk aku tahu :')