Sunday, January 1, 2012

Post terakhir- Aku rasa semua dah boleh agak.


1

2

3

4

5


Ah, memulakan hidup sebagai tingkatan 4 pasti mencabar T___T Apa ingat lepas PMR boleh honeymoon ke? Lagi banyak kerja nak kena handle. Lagi banyak kena study. Masing masing dah berazam nak belajr betul betul. Bagus lah ada kawan macam diaorang aku pun terjangkit sama semangat --'

And yeah 2011 is full of memories. Aku tahu. Bukannnya aku sorang. SEMUA. Setiap tahun ada memory masingmasing tapi tahun er ya tahun lepas aku rasa mematangkan aku. Ulala cakap macam orang besar dah sekarang. 

ini macam orang besar.

comel juga ya.

Minggu pertama, sekolah 3 hari je. Oh yeah. Sehari tu dah confirm confirm lah burn kena ambil buku teks. Prep malam pertama pastinya bising. Cikgu semua mesti ada yang turun padang nak tengok muka budak budak yang teruja bertukar cerita. Dari tingkat atas sampailah tingkat bawah. Dalam surau mesti senyap. Biasalah budak budak sekolah aku semua pelik unik

Baiklah, hakikat memang menyakitkan. TER-paksa terima jugalah ya aku kena terima hakikat akan belajar Add maths lepasni. fuh fuh Ya, esok kena pulang ke pinggir desa.  
Ucapkan selamat tinggal kepada semua gajet. nak update pun tak boleh T________T Ah sudahlah post ni buat aku rasa nak menangis haha ok dah dah


p/s: Cuti raya cina lagi 3 minggu, satu bab subjek pun tak sempat habis. uyeah!


2 comments:

Unknown said...

belajar baik-baik ya!

dah follow kamu..kalau sudi follow balik k..:http://saveq.blogspot.com/

NurFarinaAzwa (Y) said...

Haha ok terima kaasihh :D